Dag 3 Río Lagartos

31 juli 2019 - Río Lagartos, Mexico

Vandaag op tijd opgestaan en naar Rio Lageros vertrokken. Hotel fantastisch met zicht op de baai. Daarna naar onze afspraak met Allexandro op de boot met een mooie tocht op het meer van Lageros met parelwitte stranden, flamjngo's, zoutmeren en we hebben vele artemia gezien. Dat is het hoofdvoedsel van de Flamingo's. En natuurlijk met de bekende witte modder ingesmeerd om niet te verbranden als een van die kreeften 😂 Nu zo weer terug naar het hotel om klaar te maken om te gaan eten. Morgenvroeg weer door naar El bakal voor een tour in dit oude stadje en daarna door naar hacienda Chichen Iza waar we een paar dagen zullen blijven en daar toeren.

1. Roxanne Witteveen:
    1 augustus 2019
    Wauw dat is inderdaad prachtig!!! Groetjes morgen aan de Familie Straver! Have fun xx
  2. Luc Houben:
    2 augustus 2019
    Thnkx, ja was leuk met de familie Straver. We zaten 10 minuten en toen begon het toch te hozen. Ik had een verse tonic gehad.... Die ga ik thuis ook eens een liter of 10 maken en dan een fles gin erin.